Dag 1, We zijn begonnen. Veghel - Julich Dld. - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 1, We zijn begonnen. Veghel - Julich Dld. - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 1, We zijn begonnen. Veghel - Julich Dld.

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

15 Augustus 2016 | Duitsland, Jülich

Vroeg op en rond 9 uur kwamen de loopmaatjes van Christine, Ursula, Monique en Ellen, ons uitzwaaien. Even later kwamen Jos en Stephanie en overbuur Hans ons ook een goede reis wensen. Fietsnavigatie aangezet en op de pedalen. Zaterdag voor ons vertrek werden wij verrast door Charles en Monique met een etentje bij Vlas, Graan en Koffie.
Het was een heerlijke zonnige dag en een mooie route. Onderweg kwamen we Harrie van Ine uit Zijtaart tegen. Hij vroeg of wij een stukske gingen fietsen. In Panningen na 55 km onze "bammetjes" met ei opgegeten en in Kessel kwamen wij op de gps route van Reitsma. In Duitsland aangekomen bleken vele slaapplaatsen bezet. We zijn doorgereden, veelal door het landbouwgebied, tot in Julich waar we onderdak vonden. Vandaag 131km gereden en waren ook flink moe. Vlug een pastaatje en toen naar bed.