Dag 6. Heddesheim - Hassmersheim 83,9km - Reisverslag uit Haßmersheim, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 6. Heddesheim - Hassmersheim 83,9km - Reisverslag uit Haßmersheim, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 6. Heddesheim - Hassmersheim 83,9km

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

20 Augustus 2016 | Duitsland, Haßmersheim

Het weer is omgeslagen. Het is bewolkt en later op de middag zou het ook nog lichtjes regenen. Omdat het zaterdag is werd het onbijt pas om half negen geserveerd dus we bleven iets langer liggen dan de voorgaande dagen. Ook lekker.
Vandaag fietsen we langs de rivier de Neckar met zijn vele romantische burchten boven de steile hellingen. Bij Heidelberg hebben we genoten van het uitzicht op de stad met zijn vele torens.
De route ging vaak door de bossen over onverharde wegen van matige kwaliteit maar altijd nog leuker dan langs de snelweg te fietsen.
Net toen we een bankje hadden gevonden om ons broodje en yoghurt te nuttigen begon het lichtjes te regenen. Jassen aan en helmen op. Onderweg toch alles maar uit en afgezet. Helaas een klein 2 uur later toch alles weer aan en op. Om 4 uur rondgebeld voor een bedje en we konden enigszins van de route af een vakantiehuisje krijgen. In Hassmersheim konden we een doppelzimmer bekommen en hebben het vakantiehuisje afgezegd. Het begon nu even harder te regenen dus waren we blij dat we eerder onder de douche konden staan en ook vlug ons reisverslag bijwerken.