Dag 7: Hassmersheim - Grossaltdorf 95 km - Reisverslag uit Großaltdorf, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 7: Hassmersheim - Grossaltdorf 95 km - Reisverslag uit Großaltdorf, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 7: Hassmersheim - Grossaltdorf 95 km

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

21 Augustus 2016 | Duitsland, Großaltdorf

's-Morgens bij het ontbijt een klein stukje herhalingen van de Olympische spelen gezien en buiten was het een stralende dag. Nog even een pinautomaat bezocht, Strava aangezet en de gps-route opgezocht.
Vandaag een tocht langs de rivier de Neckar en de Kocher. We hadden meestal de wind mee dus het ging vrij vlot. Af en toe moesten we over onverharde wegen dan weer waren wegen geheel opengebroken, dan weer grote opstakels op het pad. Daar stond niks van in het routeboekje. Vandaag ook enkele flinke klimmetjes en dat in de volle zon. Na de laatste felle en lange klim kwamen we in Grossaltdorf waar we een slaapplaats vonden.
De eigenaars kwamen ons begroeten en vroegen: "gehen sie nach Rome, sind sie mude und haben sie hunger".
Morgen moeten we meerdere klimmetjes "bedwingen" dus weer aan de pasta en vroeg naar bed. Nog ruim 1300km en nog vele klimpartijen te gaan.

• 21 Augustus 2016 - 20:33

Monique:

wat geweldig dat het zo goed gaat!!ik volg jullie op de voet! vergeet niet te genieten onderweg.......

• 22 Augustus 2016 - 10:52

Titus En Mieke:

Gaat goed zo te zien. Geniet ervan en zet door. Kan alleen maar mooier worden.

• 22 Augustus 2016 - 13:18

Frank En Louise:

Fantastisch dat jullie de energie hebben om naar Rome te fietsen. Op die manier zien jullie wel weer genoeg moois onderweg, zoals we zien op jullie foto's. Wij wensen jullie veel succes met de komende 'klimmetjes'. xxx