Dag 16. San Michele - Rovereto 90km - Reisverslag uit Rovereto, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 16. San Michele - Rovereto 90km - Reisverslag uit Rovereto, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 16. San Michele - Rovereto 90km

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

30 Augustus 2016 | Italië, Rovereto

Ontbijt in de tuin, Spar bezocht en onze tocht ging verder langs de Etsch/Adige. Alleen maar appelboomgaarden en wijngaarden. Kleuren van de appels van groen tot donker paars. Heel goede en brede fietspaden weg van al het andere verkeer en helemaal op de fietser ingericht. Je komt hyper moderne en ruim opgezette "bici-grills" tegen en ook erg schoon en netjes.
Vandaag op naar Trento met zijn Domplein, Neptunus fontein, mooi gekleurde en beschilderde gevels en lekker ijs. Even een schoenenwinkel met de term: "Sale" in de vitrine, helaas niks geworden. Ik vond de van - voor prijs nog teveel dus met pijnlijke voeten zetten we de tocht voort naar Rovereto. B&B via vvv-kantoor en spaghetti in een leuke kroeg en naar bed voor ons volgend feestje!!!!!

Ria jarig, proficiat. We nodigen ons een keer uit voor de borrel.