Dag 21. Lido - Pennabilli 83km - Reisverslag uit Pennabilli, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 21. Lido - Pennabilli 83km - Reisverslag uit Pennabilli, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 21. Lido - Pennabilli 83km

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

04 September 2016 | Italië, Pennabilli

Opstaan en de zon zien opkomen boven zee en een serene stilte op het strand. Geweldig. 18km langs de Adriatische kust en daarna het binnenland. Al vrij snel kwamen we weer op van die witte onverharde weggetjes met heel veel grind en enorme keien. Bij het klimmen gleed je achterband gewoon onder je weg. Een stuk van een afdalingen gingen we te voet omdat het te riskant was. Met voor vering zou het iets beter rijden zijn op dit soort paden. Maar we hebben het gehaald. Het was vandaag weer veel klimmen met mooie uitzichten. Slaapplaatsen zijn hier dun bezaaid en sommige vandaag zelfs gesloten. Op een camping geprobeerd voor een hutje of caravan maar ze verwezen ons naar Pennabilli boven op de berg. Het was maar 4km, zei men. We hebben het geweten de laatste 2km steil omhoog. Onderweg heeft Christine zelfs een automobilist aangehouden met de vraag of daarboven echt een hotel was. Werd bevestigd. Een nieuw hotel met o.a. een heerlijke massagedouche, hebben wij thuis niet. Het centrum in voor een hapje, wat een heerlijk,gezellig,klein en intiem pleintje hebben ze hier. En het hapje was erg erg lekker. Morgen serieus aan de bak maar eerst lekker slapen.