Dag 19. Badia Polesine - Portomaggiore 90km - Reisverslag uit Portomaggiore, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 19. Badia Polesine - Portomaggiore 90km - Reisverslag uit Portomaggiore, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 19. Badia Polesine - Portomaggiore 90km

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

02 September 2016 | Italië, Portomaggiore

Na een ontbijtje in het centrum fietsten we vandaag over de Po-vlakte die er erg saai uitziet, vinden wij. Het is er erg vlak en doet denken alsof wij in Nederland fietsten. In Ferrara gelunched en volgens ons boekje zou er in Portemaggiore een hotelletje staan, Helaas, wegens vakantie gesloten. Stonden wij daar geheel gesloopt door de zon. Uiteindelijk heeft een oudere man op zijn fiets ons begeleid naar een ander hotel net buiten het centrum.
Het 2e deel van Hans Reitsma reisgids hebben we gehad en morgen het 3e en laatste deel naar Rome.
Geslapen in een kamer met airco, lekker koel.

De dagelijkse ritten neem ik op via Strava op mijn smartphone.
Tot Ferrara werkte het niet en heb ik dus maar een gedeelte van deze rit opgenomen.