Dag 22. Pennabilli - Citta Di Castello 72km - Reisverslag uit Città di Castello, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 22. Pennabilli - Citta Di Castello 72km - Reisverslag uit Città di Castello, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 22. Pennabilli - Citta Di Castello 72km

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

05 September 2016 | Italië, Città di Castello

Vanuit het hotel was het nu een paar km heerlijk afdalen. Gisteren ruim 40 minuten om er te komen nu enkele minuten beneden. Toen begon het klimmen een kleine 30 km tot aan de top van de Valico Di Viamaggio. Ja Theo, Christine heeft het toch geflikt. Natuurlijk Theo een foto ge-appt van de top. Daarna 17km afdalen, best geinig. Het uitzicht was weer mooi. Hoe lager wij kwamen des te warmer werd het. In Sansepolcro een flinke portie spaghetti gegeten. De binnenstad is ommuurd en zag er leuk uit. Vorige dagen fietsten we tussen het fruit en nu tussen de tabaksplanten. Na 2 dagen in de Apennijnen te hebben geklommen besloten wij eerder te stoppen. In Citta Di Castello binnen de ommuurde stad een Albergo gevonden waar onze fietsen in de vergaderzaal konden staan. Ritueel: douchen wasje relaxen en dan een eettentje opzoeken.

• 05 September 2016 - 22:28

Ursula: