Dag 5. Schwabenheim - Heddesheim 99,9km - Reisverslag uit Heddesheim, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 5. Schwabenheim - Heddesheim 99,9km - Reisverslag uit Heddesheim, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 5. Schwabenheim - Heddesheim 99,9km

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

19 Augustus 2016 | Duitsland, Heddesheim

Voor onderweg kregen we van de pensionhoudster nog wat lekkers mee en als "trekkers" namen we van onze ontbijttafel wat broodjes en koeken mee. We zijn gepensioneerd en moeten op de kleintjes letten. Het begin van de route troffen we vele slechte paden. Even deden we de Rijn weer aan en moesten met het veer over richting Heddesheim. Op vele bankjes in het veld of voor een kerk hebben we al het lekkers opgemaakt. Na het douchen een doner teller mit pommes frites und salat gegeten en het reisblog bijgewerkt. Verkeerde keuze en hop heel ons dagboek werd gewist en was niet meer te herstellen. Opnieuw aangemeld en opnieuw begonnen. De bestaande mailinglist was ook verwijderd dus enkele mensen zullen ons nu "waarschijnlijk" missen????? Nog ongeveer 1500km te fietsen, yeeeeeeeh.
Mocht het dagboek even uit de lucht zijn of nog niet zijn bijgewerkt de dagelijkse route is ook op Strava te volgen.

• 20 Augustus 2016 - 10:32

Celie Schultz:

Je mag best zo stoer gaan poseren hoor Christine. Ik vind jullie allebei GEWELDIG STOER !!!