Dag 15.Prad - St Michael 89km - Reisverslag uit San Michele, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 15.Prad - St Michael 89km - Reisverslag uit San Michele, Italië van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 15.Prad - St Michael 89km

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

29 Augustus 2016 | Italië, San Michele

Fietsen tussen kilometers appelboomgaarden, zoveel hebben wij nog nooit gezien. Er komt geen eind aan aan die appelboomgaarden. Om 10 uur in de morgen gingen de sproeiers boven die gaarden aan en wij er tussen. Mooi gezicht al de sproeiers aan tot in de verre omtrek te zien. Het echtpaar dat we gisteren ontmoet hadden kwamen we vandaag 2x tegen en hebben samen met hen gelunchd. Ze zijn beiden boven de 70 jaar en maken nog vele fietsreizen op 2 mooie mountainbikes. Vandaag hadden we ook veel vals plat en daarom zijn we ook maar eerder gestopt en vielen het eerste pension die wij tegenkwamen binnen.
Vast ritueel: fietstassen afpakken, trappen op sjouwen, douchen, kleding wassen, chillen, eten en slapen.

• 30 Augustus 2016 - 22:37

Titus En Mieke:

Hallo fietsende bedevaartgangers (nu wel goed met een "t")

Lekker reisje nie! Wat een genot om jullie zo bezig te zien. Wij zitten lekker buiten te genieten van ons mooie Brabant. Fietst rustig aan en vooral blijf genieten. Veel liefs van Mieke en Titus.

• 31 Augustus 2016 - 10:52

Celie:

Hai geweldige fietskanjers
    We waren van de familie bijna allemaal in dezelfde periode op vakantie. Maar ik ben weer helemaal bij. Wat hebben jullie al een eind afgelegd. Zoveel moois meegemaakt. En leuk dat van Serfaus. De kaarsjes branden weer voor jullie Ron en Christine. Heel veel liefs.