Dag 2: Julich - Luftelberg 78,8km - Reisverslag uit Lüftelberg, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 2: Julich - Luftelberg 78,8km - Reisverslag uit Lüftelberg, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 2: Julich - Luftelberg 78,8km

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

16 Augustus 2016 | Duitsland, Lüftelberg

Na een uitgebreid ontbijt en wat boodschapjes bij de supermarkt zaten we om 9 uur op de fiets. Vandaag fietsen wij langs de Rur maar waren nog niet geheel uitgerust van gisteren, dus was het nu een beetje zwaar. Eerst langs de Rur en daarna tussen de akkervelden. Na eerst gebeld te hebben waren wij rond 5 uur bij Tante Lotti in Luftelberg. Tante Lotti is een 80-jarige dame die een wel heel bijzonder pension beheert. Het staat er vol antiek en overige curiosa in een ook wel heel apart pand. Ze vroeg voor haar laatste 2persoonskamer meer dan dat ons boekje het aangaf maar (zie foto) voor zoˋ'n badkamer daar betaal je dan ook voor.

• 20 Augustus 2016 - 13:04

Jan En Yvonne :

Das een moi plekkie bij tante lotti, vet retro en super grappig de 70's badkamer met kamerplanten