Dag 3: Luftelberg - Boppard 94km - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 3: Luftelberg - Boppard 94km - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 3: Luftelberg - Boppard 94km

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

17 Augustus 2016 | Duitsland, Boppard

Bij het afscheid vroeg Tante Lotti ons of wij de groeten aan de paus wilden overbrengen. De rit ging deels door het bos en werden we al getest met een paar kleine klimmetjes van 9 en 11%. Mijn versnelling werkte niet direkt en ben benieuwd hoe dat straks zal gaan als de Alpen om de hoek komt kijken maar zover zijn we nog niet. Na enkele afdalingen kwamen we uit bij de Rijn. Wat een prachtig uitzicht heb je daar. Toen we stil stonden omdat we het spoor naar Koblenz even kwijt waren kwam een man ons de weg uitleggen en reed vervolgens een paar honderd meter voor ons uit.
In Andernach bedankte Christine hem en zei hem dat we nu verder naar Rome fietsen. De man viel haast van zijn fiets van verbazing omdat hij dacht dat Koblenz ons eindbestemming was. Je bent in Duitsland dus een broodje bratwurst en het ging er best in. Na 94km in Boppard pension opgezocht en na het eten weer vroeg naar bed.