Dag 11 Garmisch Partenkirchen 72km - Reisverslag uit Garmisch-Partenkirchen, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 11 Garmisch Partenkirchen 72km - Reisverslag uit Garmisch-Partenkirchen, Duitsland van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 11 Garmisch Partenkirchen 72km

Door: Ronald en Christine

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

25 Augustus 2016 | Duitsland, Garmisch-Partenkirchen

Van Diessen am Ammersee naar Garmisch is fietsen alsof je in een reklamefilmpje zit, De groene weiden tegen de hellingen, veel "bellende" koeien en paarden, strakblauwe lucht en de bergen. We hebben goed rond gekeken maar hebben Saar van Wim en Willeke niet gezien in deze film,
De dorpjes waren ook leuk en veel huizen zijn beschilderd met diverse taferelen. Als Rome bij ons niet in beeld was zouden we hier best een paar dagen kunnen verblijven. Het vinden van een doppelzimmer was moeilijk ook omdat vele Gasthauses und B&B al bezet waren. Uiteindelijk de plaatselijke toeristeninfo bezocht en na veel rondbellen toch een bed.
Mijn versnelling werkt nog niet perfect en de bergen kijken toch wel erg hoog. Morgen Oostenrijk binnen en de eerste berg dient zich al aan. Goed slapen en goed uitrusten dan maar. Fijn zo'n fietsvakantie!!!!!!!

We zitten op de helft nog plm 1000km.