Dag 13.Stams - Pfunds 79,6km - Reisverslag uit Pfunds, Oostenrijk van skaterronald - WaarBenJij.nu Dag 13.Stams - Pfunds 79,6km - Reisverslag uit Pfunds, Oostenrijk van skaterronald - WaarBenJij.nu

Dag 13.Stams - Pfunds 79,6km

Blijf op de hoogte en volg skaterronald

27 Augustus 2016 | Oostenrijk, Pfunds

In aanloop naar de hoge alp van morgen krijgen we vandaag diverse hellingen met af en toe wel hele steile. Gelukkig vandaag ook over bospaden waar het vrij koel was. Op de open vlakte de koperen "ploert" recht op je kop. Maar allee nie klagen nu,he. Het is skon weer.
Bijna constant langs rivier de Inn gereden, het is een prachtige rivier met helder water en mooi gekleurd. Met Celie, Leonie en Kees hebben we ooit in Serfaus geskied en daar Mieke van Erp ontmoet. Nu hebben we ons ski-gebied ook in de zomer kunnen bewonderen, ziet er wel heeeel anders uit.
Aangekomen in Pfunds werden we doorverwezen naar een B&B waar we
de laatste vrije kamer kregen toegewezen. Alles was nieuw en ruim opgezet. Net als wij met wintersport ook wel eens meemaakten moesten we onze schoenen beneden uitdoen en in speciale vakken leggen. Tot onze verbazing ging de vrouw des huizes ook onze was doen, heerlijk toch. Het grote dorpsfeest dat aan de gang was met heel veel hoempapa hebben we aan ons voorbij laten gaan. Morgen de Reschenpas op 1505m hoogte.
Janneke jarig, hiep hiep hoera.